Kategorie

Promocje

Brak promowanych produktów w tym momencie.

Reklamacje & Zwroty przesyłek

Drogi kliencie jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu którego dokonałeś na sklepie AkordAgd.pl  i chcesz dokonać zwrotu bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu! Powiadom nas o tym fakcie, a następnie odeślij nam towar własnym transportem (np. kurierem), kierując go na adres naszego magazynu:

Sklep AkordAgd.pl,

ul. Stara Wieś 901,

34-600 Limanowa

       tel. 603 422 010



Nie zapomnij dołączyć do paczki:

  • dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką . Jest on niezbędnym warunkiem przyjęcia towaru z powrotem.

  • wypełnionego formularza - do ściągnięcia poniżej:

>>>FORMULARZ<<<

 

W przypadku wymiany konieczne jest złożenie nowego zamówienia na towar, który chcesz otrzymać w zamian, co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. W innych przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność towaru.
Podczas składania zamówienia na wymianę koniczne jest wpisanie w uwagach "WYMIANA" oraz podanie numeru zamówienia, które odsyłasz.
Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone chyba że wynika to z różnicy w cenie towarów.

Pamiętaj, że:

  • podstawowym warunkiem wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym (czysty, "pozbawiony zapachu"). Jakiekolwiek ślady użytkowania uniemożliwiają wymianę bądź zwrot gotówki za towar. Najlepszym sposobem jest odesłanie produktu w tym samym opakowaniu, w którym dostarczyliśmy przesyłkę.

  • pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu do 14 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu, a zazwyczaj odbywa się to znacznie szybciej,

  • na dokonanie zwrotu towaru (także na wymianę) masz 14 dni od daty jego otrzymania,

  • nie przyjmujemy paczek odesłanych na nasz koszt (za wyjątkiem ustalenia takiego stanu rzeczy z obsługą sklepu) oraz paczek odesłanych za pobraniem,


Aby ułatwić procedurę zwrotu lub wymiany przygotowaliśmy dla Ciebie powyższy formularz, który wystarczy wydrukować, wypełnić i umieścić w pudełku wraz z paragonem lub fakturą. Pomaga on nam przeprowadzić transakcję w jak najkrótszym czasie i pozwala wyeliminować ewentualne błędy.



Jeśli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, nie panikuj! Jesteśmy do Twojej dyspozycji i pomożemy rozpocząć i pozytywnie zakończyć proces reklamacji.

 

WAŻNE!

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie prosimy o zgłoszenie szkody najlepiej w formie pisemnej na adres

sklep@akordagd.pl  lub bezpośrednio na adres sklepu internetowego:

Sklep AkordAgd.pl - ul. Krótka 14, 34-600 Limanowa

 

Czas na zgłoszenie szkody jest krótki i wynosi jedynie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, także najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń stosownym rozwiązaniem jest sporządzenie protokołu szkody. W tym celu przygotuj numer listu przewozowego, na podstawie którego otrzymałeś /aś przesyłkę i skontaktuj się z infolinią firmy kurierskiej FedEx pod numerem +48 , na okoliczność spisania protokołu szkody.

 

Kolejnym elementem jest dostarczenie kopii protokołu szkody do naszej firmy. Najdogodniejszą formą jest wysłanie wiadomości e-mail : sklep@akordagd.pl.

 

Po dopełnieniu tych kilku prostych czynności w terminie około trzech dni roboczych dostarczymy wszystkie elementy, które uległy uszkodzeniu (na koszt sprzedającego).

 

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt w sprawach reklamacyjnych pod numerami telefonów

 

tel.:  +48  603 422 010

lub

e-mail:  sklep@akordagd.pl


Copyright © 2015 AkordAGD.pl - Garnki, Patelnie, komplety sztućców , wyposażenie kuchni. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Projekt i wykonanie

strony www limanowa